Monday, December 27, 2010

CERITA SEDIH !!!!

mulai hari ini saya ingin mengumkn bhw ank jati melayu ini.. tdak akn boleh online lg slps hari ini !!! (tekejot x )HAHA ! ok2 ! kmbali sdeyh ! akuuuuuuuuuu dh x bleh online ! :'(  sgguh sdeyh di hati ! kepada yg tersayang dn yg telah follow blog neh ! saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih ! saya akn cuba sedaya upaya untuk berONLINE dan UPDATE BF saya neh ! ahhaha ! kepada yg ingin memberitahu ape2..jgnlah sekali2 hntr di FB saya kerana saya tdk akn mmbuka FB saya itu.. ! :( sila lah tex ke.. telefon ke.. ape2 lah ! :) ok2 ! itu shj sbgai psnan ! :)))) !  :(((!  emo x stabil nmpk nye !! segala slh kata harap di maafkan ! :) sayaaaaaaang anda semua !  ceria2 selalu ! HAHA ! :P :) :D :(

Friday, December 17, 2010

lambat !

aku pye lah tgah kusyuk berintenet ! tbe2 dtg mkcik yg menyibuk nk guna komputer neh ! mle2 ckp nk pkai skjap..smpay satu jam diey gunaa ! MENJIRAP !! sebagai luahan hati sahj post aku ari neh ! HAHA ! :)

Tuesday, December 14, 2010

Kawin DAH !!!

HALO ..HALO !!! bkn aku yg kwen !!! Spupu aq yg kwen ! mst korg tertye2 .. knape aku nk tulis psl spupu aq kwen plak ?? mcm lah istimewa sgt diey smpai aq nk tulis psl diey kt dlm blog aq neh ! HAAAAA!!!!!!!!!!! tekejot tak !?? haha ! ok2 ! tentu lah diey neh istimewa sbb dieylah spupu kesanygan aq ! n byk dugaan yg diey tempuhi untk kwen neh taw ! nk tawu ? mn bleh cte ! PERIBADI ! :) ! ! owh lupee plak! tarikh keramatt diey kawen ! 12.12.2010 !haa !bru btol !pd tarikh ini lah keluarga kami bertambh lg sorang ! mcm mn suami diey ???? !!! owh ! XKACAK ! X HANDSOME ! tp...........COMELLLLLLLLL SGGGT!!! saya sukee ! eh suami org ! dlm perkhawinn diorg neh , aq kre org kuat jgk lah !blkg tkbir gitu .. dr bunga telur aq , pkai kn diey inai ,smpai adik2 diey un aq bersih kuku ! wat kn pntu gerbang RED CARPET , smpay lah penyibuk antr pegntin dan pegapit ! banyak lah jugak ! heheee.. :) ape2 pun ! selamat PENGANTIN BARU !
*semoga berbahagia ! dpt ank byk ! tp..jgn smpay mcm kilang ank lak !hohooo !

Tuesday, December 7, 2010

PHD (perasaan hasad degki)

Hari neh ! pg2 lagi dh ad bnd yg menyakitkan hati dan sdikit sdeyh ! bkk2 fb ad mnah yg sgt bdowh dan mgkin nk publicty murahan dgn msok kn vdeo org lain kedlm fb diey dan tag kn vdeo tersebut kepda semua org supaya org2 akn cmnt lah vdeo tu.. mgkin diey dh kekurangan notifacation kt fb lah..so ble ltk vdeo org lain , dan org lain cmnt maka notifacation diey un byk lah ! kemudian diey un bgge lah dgn diri nyee! HAHA! haaaa!!!! atau diey rase klau diey msok vdeo diey org xkn tgok..sbb tulah diey gune kn mke org lain ! mgkin tu lbeh tpat ,pdt dan sendat ! hohoho ! sbnar nyee aku bkn ske un nk ktok2 org neh ! tp dh byk kali sgt diey wt bnd2 yg bdowh n aku just pndam jee..neh bkn mengumpat k ! LUAHAN PERASAAN jee..hehe ! jnji x CURI IDEA BLOG ORG  ! HAHA ! so pengajaran !
* sdrlah diri dan jd lah diri anda ! jgn lah bersikap PHD (perasaan hasad dengki) :)

Monday, December 6, 2010

Gigi Palsuuu :)

HUHU! Sebelum cerita ini bermula , anda di nasihatkn supaya tdk mkn atau mnom yee.. kerana saya pun kurang pasti cerita ini mengelikan tekak anda atau mengelikan hati..haha ! ok2 ! Kebiasaan nyee gigi palsu akn di pakai oleh org2 tua atau dlm bhs sopan nyee warga emas .. tp ksh ini berlainan dimana si pemakai tak lah tua sgt dan x lah emas sgt... semalm manusia yg bernama NURSIRAJMUNIR aku lah tuu dan keluarga telah pergi ke Sate Kajang. dimana? smsti nyee di Kajang.(lwk bodowh) ! diey dan keluarga pun menikmati lah mknn yg sgguh enak dan unik .xyh nk unik sgt lah !HAHA ! tgh2 mkn, aku merenunglah mke pkcik kt sbelah aku tu..Suddenly !!!waaaaaah! speaking mak nyah! pkcik tu pun prasan aku tgh merenung diey dan tumpuan diey kepada mknan nyee TERALIH !! dan oleh sbb itu diey slh menyuapkan sate kedlm mulut diey shinggakn GIGI PALSU diey tercabut dan jtoh ke bwh mejaa...aku pun dgn kurg sopan tergelak sikit ! sikit jee !kejadian ini sgguh tdk dpt dilupakan sehigga terbawa2 ke dlm mmpi..dan2 jee !HAHA ! pengajaran!
 * jgnlah merenung org lain ketika mkn kerana ianya boleh membinasakan diri org itu dan diri kte juga !haha !

Thursday, December 2, 2010

Orang Sebelah !

Aku xbleh tdo dgr org sbelah neh main gita ! diey ingt sdap sgt diey men gita tuu! xske ! aq pun kurang psti lgu ape yg diey main kn pastu menyanyi satu pun xphm ! tu prangai adik diey. Yang bny diey plak pelihara kucing belambak ..tp sekor un xbg mknn..pastu kuing diey sume g umah aq mntak mkn..diey ingt umah aq neh rumah kebajikan untk kucing2 yg x ckop mkn ke. TENSION mak nyah!pnt aq mengumpat psl diey neh ! Tp stu jee baik psl diey..krn sbb perangai2 diey yg menyakitkn hati neh..blog neh tlah di isi dgn lg stu cerita ! heeeeee ~

Kenapa remaja perempuan dan wanita susah tdo dan ape sbb2 nyee !:)

Remaja perempuan yg berumur 13-14 slalu tdk boleh tdo adlah kerana mereka sering ingt mereka cantik dan selalu fikir kn nyee pd waktu mlm. knape mereke rase mereka centik ,kerana pada umur inilah remaja lelaki rmai memuji mereka cantik (bagi remaja perempuan yg GEDIK  dan gatal nk kwen jee ) heehe..bagi remaja perempuan yg berumur antara 15 pula mereka tdak boleh tdo ,ofcours lah sbb diorg fikir psl musuh utama mereka iaitu PMR..hehe ! untuk remaja yg berumur 16. biasa nyee mereka ini tiada masalah tdk boleh tdo.. kerana mcm xde mslh yg nk dpkir kn ! jd mereka mmg boleh tdo nyenyak sehingga kn pd wktu tgh hari yg pns terik tu un mereka still bleyh tdo dgn nyenyak ..dan rmai dr mereka yg menjadi GILA kerana tdo pd wktu ASAR ! ok2 .tu untk remaja yg berumur 16.. lain plak cerita nyee bg remaja yg berumur 17 tahun... mereka ini lg lah byk ragam ! mereka tdk boleh tdo kerana memikir kn mslh2 sprti ini :
a) tekanan impak dr SPM.
b) tekanan dr kte2 mak mereka cnthnya "lps spm aku kwen kn jee ko neh" tp ad juga yg ske !
c) memikirkan ap yg nk dbuat klau dh abis skola ! kne pker btol2 jgn slh lgkh.klau x duk2 lah kt lorong jd tut. hehe!
inilah antara2 mslh mereka yg x bleh tdo mlm.ad juga yg x pker pun bnd2 neh ! pker nk enjoy jee..ingt klau ad mslh jgn pker berape byk mslh itu  tp pker mcm mn nk selesai  kn nyee dgn usaha ! bjet bg nasihat jee ! xske taw nyah ! :)))

SELEPAS BEPERAH OTAK !

FUUUUUUUUUH ! haa pnt mak nyah ! berjam2 jam nk aktif kn blek berblog neh ! nm bru . wonder .FOOL ! hehe. bru di sini beri tunjuk ajr ! sblom buat blog neh td mcm2 dh fikir nk tulis. tp............di sebabkan byk masa yg diamnil untuk aktif  kn blek bnd neh..terus hilang sume bnd2 yg nk di tulis...tp xpe. saya akn cube sebaik mgkin untuk memenuh kn blog neh dgn cte2 yg byk sehingga tdk lrt di baca .. :).