Saturday, April 30, 2011

HAPPY BIRTHDAY ! MUHAMAD AFIQ MUIZ !


Pertama sekali saya ingin meminta maaf sekiranya gambar ini kelabu,kusam,dan tidak terang ! :)
tujuan masuk gambar ini adalah untuk mengingatkan kepada abg saya MUHAMAD AFIQ MUIZ !
HAPPY BIRTHDAY!
hari ini 1/5/2011  !
aku sayang dia ini sangat.. (mstlah sape x sayang abg !)
coooooooooooooop! gmbr ini aku dgn abg akulah ! lupe plak bgtawu. :)
*UCAPAN
selamat hari jadi !  
semoga pnjg umur ! 
semoga cpt bertemu jodoh ! 
HAHA!  mcm ucapan org tua jee.. ( GELI LAH )
*CERITA  AFIQ MUIZ !
okay2.. dia neh bdn sasa , kira dlm adik beradik dialah paling besar , kadang-kadang aku musykil mcm mn ntah dia boleh besar mcmtu.. tapi ramai yg tak tahu . Dia ini sebenar nyee amatllah SENSITIF dan kuat TOUCHING!
kadang2 menjirap jugaklah sbb nk kne pujuk dia..errrrr  !HAHA
dia juga ada tabiat yg ramai tdk tahu.. tabiat dia buat masa neh..
 (suka exercise malam , lompat mlm2 , gedik malam2 , bising malam2)
aku pun tak fahamlah dgn dia neh.. suka sgt wt mlm ! aish !
afiq juga seorang yg sgt jujur , kami adik beradik suka kne kan dia neh.. best!  klau nk rasa trylah kenekan dia !HOHO! 
TAPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ! klau dia marah kami adik beradik x berani untuk menegur nyaa.. kerana dia akn memukul sesiapa shj tanpa sedar dan dgn ape cara sekalipun.. HAaa.. seram! 

Dulu zaman kanak2.. kteorg xtawu ape yg boleh dia jadi.. sehinggalah umur dia 18 tahun..
my umi expose kan dia ke dalam bidang Modeling ! alahamdulillah ! menjadi walaupun bnyk rintangan! sekarang dia neh berlakon lah plak , nsib baik ada rezeki dia di bidang ini. :). hehe. Now dia bzy dgn kerjaya dia  tu.. opppppppppppppps ! nk tgok dia skrg ? kt bwh neh  !

 GAMBAR FAV NEH ! <3
 :)

HAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! tergoda tak!  korglah.. aku nk tergoda wtpe. tgok dia neh hari2.. hehe. 
aku harap dia boleh berjaya dalam hidudnyaa.. !
*GOOD LUCK BABE  !

6 comments:

  1. si hensem neh abg awk yea? syok x ader abg hensem n glemer? wish him hapi belated bday ah....

    ReplyDelete
  2. syukur !!! ALLAH kurniakan dia kelebihan ! thnks ! *like =)

    ReplyDelete
  3. wah abg ke tu ? kim salam ek hikhik =P

    ReplyDelete
  4. hoi gile awk abg afiq muiz!!! *pengsan* me fan from sabah kirim salam kat dy! muka matang gile. umo bru 19 haha. kbai. :)

    ReplyDelete
  5. bestlah cite aishiteru............izrael bila pulok nak berlakon filem...............

    ReplyDelete